Dag mensen,
In de server krijg je af een toe een random script op de map, rainbow, of er komen ineens hoeren in je auto..
Dit is gruwelijk irritant, zou er een optie kunnen komen om het evt uit te zetten of dat het helemaal verwijderd kan worden.
Alvast bedankt
Random script
Re: Random script
Sommige zijn wel vervelend ja. Met n hoer achterop de motor tijdens race of DM haal je geen enkele jump meer. Tegen de rainbow heb ik niks maar soms buggen die hoeren ook en dan staan ze in DM opeens vol op de baan en dan rijd je tegen ze aan... beetje hoer is oké maarja dit niet 

Nee is gewoon kut.
Loverboy event heeft impact op gameplay idd dus kan wel uit..
Rest is gewoon PAC, deal with it.
Rest is gewoon PAC, deal with it.
Wat deal with it? Je kan toch gewoon iets maken dat je het aan en uit kan zetten, het is irritant als je event serieus wilt rijden.
Enige waar ik een probleem mee heb, is dat politie-wagen-effect-event. Je kan dan die irritante sirene afzetten met je horn-key, maar wanneer je door een checkpoint rijdt of een andere wagen neemt, begint het gewoon opnieuw. Rip eigen muziek

Disable MTA audio!Lukkie schreef:Enige waar ik een probleem mee heb, is dat politie-wagen-effect-event. Je kan dan die irritante sirene afzetten met je horn-key, maar wanneer je door een checkpoint rijdt of een andere wagen neemt, begint het gewoon opnieuw. Rip eigen muziek