Welkom in jullie nieuwe subforum.
Het is aan jullie hoe het ingericht wordt, maar kijk goed naar hoe andere clans het gedaan hebben (Voorbeeld posts van clan war aanvragen, voorbeeld posts van join aanvragen enzovoord.)
Ook graag mij een banner PM'en die een beetje bij de PAC stijl past (MOET formaat 966x123 zijn)
Copy-paste ftw
EG - Subforum!
Moderator: Rudy
Re: EG - Subforum!
Zou het niet makkelijker zijn voor Nike om het in engels te vertalen ? 

^ +100.KevinFM schreef:Irritant ben ik he !
Ga je gang?Lance schreef:Zou het niet makkelijker zijn voor Nike om het in engels te vertalen ?

Mijn engels is nog niet zo goed ;xT@rget schreef:Welkom in jullie nieuwe subforum.
Het is aan jullie hoe het ingericht wordt, maar kijk goed naar hoe andere clans het gedaan hebben (Voorbeeld posts van clan war aanvragen, voorbeeld posts van join aanvragen enzovoord.)
Ook graag mij een banner PM'en die een beetje bij de PAC stijl past (MOET formaat 966x123 zijn)
Copy-paste ftw
Welcome in your new subforum.
The things are in your hands, but watch good how the other clans did (by like posts for clan war request, joining request etc.)
We should prefer get a banner from EG in the style of PaC a bit. PM T@rget if you have got one. (It MUST be by format 966x123.)
Heb je dit nu letterlijk uit google translate getrokken? I hope so, want het engels is niet heel denderend.
Welcome to your new subforum.
It's up to you how to design shit in there, but take a look at how other clans did ( ... )
Also, I'd like you to PM me your banner, we'd prefer it to be PAC-stylish . ( HAS TO BE 966x123 )
It's up to you how to design shit in there, but take a look at how other clans did ( ... )
Also, I'd like you to PM me your banner, we'd prefer it to be PAC-stylish . ( HAS TO BE 966x123 )
I also picked a random green colour for you, it's a bit hard to read so feel free to post a new colour code
Freezzie schreef:Heb je dit nu letterlijk uit google translate getrokken? I hope so, want het engels is niet heel denderend.
nee, dat is wat ik ken