Bitcoin pool

Hier kun je alles kwijt dat nergens anders thuis hoort
Lukkie
Ekte Ekte G
Ekte Ekte G
Xfire: Lukkiebe

Re: Bitcoin pool

Bericht door Lukkie » 02 nov 2017, 19:55

ZenoS schreef:BOYYYS NIEUWE BUSINESS OPERTUNITY!
https://powtoken.com/index.php?ref=POW39466

Is gekoppeld aan etheryum oid, snap het zelf ook nog niet echt goed, maar je krijgt sws gratis coins en voor elke refer krijg je zijn coins er bij. Waarde is nu nog zo goed als niks, aangezien de markt nog niet live is (komt op 17 december). Ben wel benieuwd hoe dit uitpakt, maar join de hype train, hoe eerder je registreerd, des te meer coins je krijgt.
Gebakken lucht, net zoals het merendeel van de cryptocurrencies tegenwoordig.

Het is helemaal niet zo moeilijk om een eigen cryptocurrency op te zetten. Eenmaal het werkend is, moet er waarde aan gegeven worden en dit gebeurt via een ICO (Initial Coin Offering). Om een zo hoog mogelijk waarde te verkrijgen, moet reclame gemaakt worden, vaak door valse beloften te maken. Standaard houden de eigenaars een groot aantal munten voor zichzelf, ze moeten er namelijk zelf niet voor betalen. Eenmaal de munt zijn waarde heeft, kunnen de eigenaars hun deel van de munten verkopen aan de waarde van de munt die ze via de ICO verkregen hebben, waarna het hele project verwaarloosd wordt.

Ik zeg niet dat dit bij alle cryptocurrencies zo is. Bitcoin en Ethereum zijn uiteraard veelbelovend. Persoonlijk ben ik meer fan van Ethereum vanwege hun uitgebreidere smart contract support. Zelf heb ik het nog niet gedurfd om te investeren, maar als ik moest, had ik in Ethereum geinvesteerd. Ik denk persoonlijk dat Bitcoin (opnieuw) aan een hoogtepunt zit, waarna de bubbel zal barsten.
Afbeelding

CPU
Spam Fighter
Spam Fighter
Xfire: bentelofietsbel
Contacteer:

Re: Bitcoin pool

Bericht door CPU » 02 nov 2017, 20:48

PAC MUNT NU
PAC Minecraft Server: ylyl.nl
Stats: https://minecraftstats.ylyl.nl/
Afbeelding