Algemene nieuwe forum feedback topic

Suggesties en opmerkingen kun je hier maken.
Plaats reactie
Gamesnert
Gekke dippi
Gekke dippi
Xfire: gamesnert

Algemene nieuwe forum feedback topic

Bericht door Gamesnert » 25 mar 2011, 13:58

Omdat bepaalde mensen bepaalde dingen van het nieuwe forum niet mooi vinden en anderen juist wel, hier een feedback topic om te kunnen reageren op het forum zelf.

Even een paar regeltjes:
  • Als je wat aan het nieuwe forum niet mooi vindt, zeg dan wat er verbeterd kan worden, en het liefst ook meteen hoe
  • Zeggen dat je het oude forum terug wilt helpt niet, de kans dat dit gebeurt is nog kleiner dan het aanspoelen van een walvis in het midden van de sahara
  • Alles wat niet te maken heeft met de feedback op het nieuwe forum, of geen zinvol commentaar is ("ik vind het gewoon niet mooi, weg ermee") worden zonder pardon verwijderd. (Dit geld ook voor positief commentaar; geef commentaar wat je wél mooi vind, en wat je niet mooi vind)
Brand maar los.

Maarten
Skirre nigger
Skirre nigger
Xfire: dftmaartennl

Re: Algemene nieuwe forum feedback topic

Bericht door Maarten » 25 mar 2011, 14:47

Dat houten achtergrondje vind ik maar niks, doe dan iets zoals (hoeft dus niet de zelfde) die op het oude forum
Voor de rest vind ik persoonlijk dat als er een nieuw bericht gepost is dat het kleurtje rood amper te zien is misschien iets meer duidelijkheid daar.
Afbeelding

AKA Fietsmeneer

Assassin*
Skirre nigger
Skirre nigger
Xfire: broodjeassassin
Contacteer:

Bericht door Assassin* » 25 mar 2011, 14:55

te veel ongebruikte ruimte
Afbeelding

kan bijv. opgevuld worden met clanwar stats van clans van PAC, of andere zaken, new posts ofzo

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Freezzie
Skirre nigger
Skirre nigger
Xfire: bucsbunny

Bericht door Freezzie » 25 mar 2011, 17:05

Sommige teksten buiten de posts/forum (waarbij het hout als achtergrond dient) zijn soms moeilijk te lezen ivm de kleuren. Oplossing: De kleuren van de tekst veranderen.

Het gaat om de volgende teksten:
- Forum doorzoeken boven het topic (tekst in het zoekvak is momenteel grijs, en dat is echt niet te lezen).
- Bepaalde blauwgekleurde teksten boven en onder de posts/topics. (Kun je het beste zelf even naar kijken).

Verder is het gewoon een questie van wennen.

EDIT: De falende achtergrond bij verwijzing.

Afbeelding

Oplossing: achtergrond van de overige sub-forums doortrekken / toepassen

Adjeee

Bericht door Adjeee » 25 mar 2011, 18:44

Maarten schreef:Dat houten achtergrondje vind ik maar niks, doe dan iets zoals (hoeft dus niet de zelfde) die op het oude forum
Voor de rest vind ik persoonlijk dat als er een nieuw bericht gepost is dat het kleurtje rood amper te zien is misschien iets meer duidelijkheid daar.
Ja ik vind dat hout ook echt niks. Die oranje kleur is veel mooier.
Ook dat er nu heel groot staat "play or be played" is niet echt je van het. Verwerk dat in je banner of haal het weg.
de zin zelf slaat nergens op (matige slogan) en de plek, zo groot in je beeldscherm, is ook 3x niks
kraay schreef: Nou moeten jullie laffe klootzakken ook gewoon jullie achterlijke tering bakkes dichthouden! Jullie hebben ook altijd wat te zeiken.. eerst moesten alle dubbele tt's weg want het was dit en het was dat, is er over gestemd en toen was t duidelijk. en dan heb je nu nog t lef om te zeggen dat ze daar moeten blijven staan? Kom maar is hierheen dan stamp ik al die dubbele tt's via je reet naar binnen!
gamesnert schreef:Not this immature bashfest screw-the-rules "I am right so fuck you all" kindergarten.

Lukkie
Ekte Ekte G
Ekte Ekte G
Xfire: Lukkiebe

Bericht door Lukkie » 25 mar 2011, 20:16

Duidelijker verschil tussen roze en lichtblauw voor gelezen en ongelezen (naar FELoranje en wit vb.) + direct doorverwijzing naar eerste ongelezen post
Afbeelding

Padde
Skirre nigger
Skirre nigger

Bericht door Padde » 26 mar 2011, 08:00

Freezzie schreef:Sommige teksten buiten de posts/forum (waarbij het hout als achtergrond dient) zijn soms moeilijk te lezen ivm de kleuren. Oplossing: De kleuren van de tekst veranderen.
3xC namen zijn nu ook erg moeilijk te lezen op de lichte achtergrond :|
Afbeelding

Bart
Gekke dippi
Gekke dippi
Xfire: kruders

Bericht door Bart » 26 mar 2011, 19:47

Ik vind dat er heel weinig oranje is, terwijl dat wel onze pac kleuren zijn he ;)
Afbeelding

Freezzie
Skirre nigger
Skirre nigger
Xfire: bucsbunny

Bericht door Freezzie » 28 mar 2011, 16:33

Het linkje bij de Admin aanmeldingen bovenin waar staat dat het verboden is om in deze topics te posten linkt naar het oude forum :).

Plaats reactie