Ghostmode

Suggesties en opmerkingen kun je hier maken.
Staygold
Xfire: Samnono

Ghostmode

Bericht door Staygold » 03 apr 2013, 16:09

Zoals velen van jullie weten, zorgt de ghostmode ervoor dat spelers doorzichtig worden. Maar als er ongeveer meer dan 5 mensen op de zelfde plek rijden, heeft dit alsnog geen zin, want je ziet nog steeds niet waar je eigen auto is. Voorbeelden hiervan vindt je in veel dm maps zoals flips nieuwe map. Het zou misschien handig zijn om de doorzichtigheid van auto's met ghostmode te verhogen, zodat ze bijna onzichtbaar zijn.

Graag jullie mening.
gr Hans

KAMIKAZE[BE]

Re: Ghostmode

Bericht door KAMIKAZE[BE] » 03 apr 2013, 16:22

In andere servers kan je een functie zetten waardoor je andere auto's volledig kan laten verdwijnen tijdens DM.
► Laat Spoiler zien
Dit is handig en zorgt voor een grote lagg-reductie. Best wel een handige functie dus.

Mijn pc is namelijk niet meer zo vlot als die vroeger was :heh?:
Mss handig om in te voeren op PAC? (gewoon een vraag, niet zeggen dat ik weer zeur.. :roll: )

Grtz,

Kami
~

Markx97
Xfire: Markxy

Bericht door Markx97 » 03 apr 2013, 16:52

I would agree. Putting an option for complete car-fade during Dm's would be brilliant :)
It would reduce the lag I have while I race on DM's
Afbeelding

Lukkie
Ekte Ekte G
Ekte Ekte G
Xfire: Lukkiebe

Bericht door Lukkie » 03 apr 2013, 16:56

Have to agree with kami and Mark. Vooral bij het starten van een map durft mn pc wel eens richting de 20 fps gaan. Dan loop je al snel een achterstond op de rest op :\
Afbeelding

Freezzie
Skirre nigger
Skirre nigger
Xfire: bucsbunny

Bericht door Freezzie » 03 apr 2013, 18:34

Lukkie schreef:Have to agree with kami and Mark. Vooral bij het starten van een map durft mn pc wel eens richting de 20 fps gaan. Dan loop je al snel een achterstond op de rest op :\
^Dit, en daarbij komt dat de auto's nooit volledig doorzichtig worden waardoor je met meer dan 5 nog geen klap ziet.
► Laat Spoiler zien

Markx97
Xfire: Markxy

Bericht door Markx97 » 03 apr 2013, 20:00

Freezzie schreef:
Lukkie schreef:Have to agree with kami and Mark. Vooral bij het starten van een map durft mn pc wel eens richting de 20 fps gaan. Dan loop je al snel een achterstond op de rest op :\
^Dit, en daarbij komt dat de auto's nooit volledig doorzichtig worden waardoor je met meer dan 5 nog geen klap ziet.
► Laat Spoiler zien
lol, you have to love google translate
Afbeelding

CPU
Spam Fighter
Spam Fighter
Xfire: bentelofietsbel
Contacteer:

Bericht door CPU » 04 apr 2013, 09:33

Lijkt me niet zo slim. Als je dan een hunter hebt en je moet iedereen opzoeken xD

100% fade wanneer de auto's in je buurt zijn daarentegen lijkt me een betere oplossing.
Zo heb je te minste niet het gevoel dat je forever alone bent in de server. En daar draait multiplayer toch om :D?
PAC Minecraft Server: ylyl.nl
Stats: https://minecraftstats.ylyl.nl/
Afbeelding
Afbeelding

Yogi
Xfire: tysuko

Bericht door Yogi » 04 apr 2013, 09:40

Of je zet een functie op 1 knopje voor carfade (dat is dat je de andere auto's nog wel ziet, maar vervaagd) en een functie op een ander knopje voor een carhide (dat is dat je geen 1 auto meer ziet), en dat je zelf beide knopje aan/uit kan zetten.

KAMIKAZE[BE]

Bericht door KAMIKAZE[BE] » 04 apr 2013, 11:50

CPU schreef:Lijkt me niet zo slim. Als je dan een hunter hebt en je moet iedereen opzoeken xD
Afbeelding
~

Timothy
Gekke dippi
Gekke dippi

Bericht door Timothy » 04 apr 2013, 12:27

CPU schreef:100% fade wanneer de auto's in je buurt zijn daarentegen lijkt me een betere oplossing.
Zo heb je te minste niet het gevoel dat je forever alone bent in de server. En daar draait multiplayer toch om :D?
Dit.

Plaats reactie