Ghostmode

Suggesties en opmerkingen kun je hier maken.
unit

Re: Ghostmode

Bericht door unit » 04 apr 2013, 15:05

CPU schreef:Lijkt me niet zo slim. Als je dan een hunter hebt en je moet iedereen opzoeken xD
Denk er wel aan dat dat niet waar is want als je hunter hebt zit je op hoogte. Carfade werkt alleen binnen een straal van weet ik het, 10 , 15 meter.

Mijn mening is dat carfade intensiever moet, op dezelfde afstand, of dat de carfades van meerdere auto's bij elkaar niet optellen.

Dus,
20% zichtbaar van auto
20% zichtbaar van auto
20% zichtbaar van auto
20% zichtbaar van auto
20% zichtbaar van auto
------------
100% zichtbaar van alle auto's samen

Et-win
Xfire: BCMascha

Bericht door Et-win » 04 apr 2013, 17:22

CPU schreef:Lijkt me niet zo slim. Als je dan een hunter hebt en je moet iedereen opzoeken xD
Zoiets als dit dan toegeven aan script dacht ik dan (Car Fade is namelijk sws clientside):

Code: Selecteer alles

if model == 512 then (Idk of het 512 is)
 (En dan zou ik hier die render uitzetten van carfade en met dood weer aanzetten)
end
[align=center]~Scripts~
Clan War System
[/align]

unit

Bericht door unit » 05 apr 2013, 16:35

unit schreef:
Denk er wel aan dat dat niet waar is want als je hunter hebt zit je op hoogte. Carfade werkt alleen binnen een straal van weet ik het, 10 , 15 meter.

RJ[NL]
Skirre nigger
Skirre nigger
Xfire: rjnl

Bericht door RJ[NL] » 05 apr 2013, 17:52

Of gewoon oldschool zonder ghostmode en dan netjes voor elkaar aan de kant gaan.
Afbeelding

Puma
Gekke dippi
Gekke dippi
Xfire: puma611991
Contacteer:

Bericht door Puma » 05 apr 2013, 19:39

unit schreef:
unit schreef:
Check toevoegen of het geen hunter is, hoef je niet briljant voor te zijn om dat te bedenken :P.

Waar jullie het over hebben: zijn slechts settings, paar getalletjes in mijn script aanpassen en klaar. Desnoods even een GUI-tje rebij. Kan ik wel naar kijken als mijn geentijd-periode over is (over twee weken).
Afbeelding

KAMIKAZE[BE]

Bericht door KAMIKAZE[BE] » 05 apr 2013, 20:15

RJ[NL] schreef:Of gewoon oldschool zonder ghostmode en dan netjes voor elkaar aan de kant gaan.
Cool :drool:

Maar dan blijf ik nog laggen bij drukke momenten.. :heh?:
~

Staygold
Xfire: Samnono

Bericht door Staygold » 05 apr 2013, 20:51

RJ[NL] schreef:Of gewoon oldschool zonder ghostmode en dan netjes voor elkaar aan de kant gaan.
Oldschool is niet altijd de beste oplossing.

unit

Bericht door unit » 06 apr 2013, 13:03

Puma schreef:Check toevoegen of het geen hunter is, hoef je niet briljant voor te zijn om dat te bedenken :P.
hoeft eigenlijk niet, want als je hunter hebt heb je geen carfade nodig, en die is er ook niet omdat er altijd afstand is tussen jou en andere voertuigen.

Maar ik b-grijp uit jouw reactie dat het niet moeilijk is om te fixen anyways. :aww:

Intel
Atser
Atser
Xfire: Intel
Contacteer:

Bericht door Intel » 06 apr 2013, 16:47

Is het misschien ook niet handig als we AutoB hebben in de server ? De speler kan dan gwn door rijden. En kan zo makkelijker een Top Time halen.
Afbeelding

Intel
Atser
Atser
Xfire: Intel
Contacteer:

Bericht door Intel » 06 apr 2013, 17:13

Kun je niet gewoon een resource downloaden carhiden ofzo.. Gaat volgens mij veel sneller + Je hebt ook geen last van die namen in je beeldscherm tijdens het rijden.
Afbeelding

Plaats reactie