Verwijderen Hydra maps

Suggesties en opmerkingen kun je hier maken.
Et-win
Xfire: BCMascha

Re: Verwijderen Hydra maps

Bericht door Et-win » 06 aug 2013, 19:23

Ja jullie moeten ook niet gaan zeiken op TNL. Sommige mensen kunnen er gewoon niet tegen als ze beschoten worden als ze TT willen halen. Mensen schieten, andere mensen zeiken. Moeten jullie ook maar zeiken op de mensen die lopen te schieten, in plaats van alleen op de mensen die zeiken.
[align=center]~Scripts~
Clan War System
[/align]

Martini

Bericht door Martini » 06 aug 2013, 19:48

Edwin schreef:Ja jullie moeten ook niet gaan zeiken op TNL. Sommige mensen kunnen er gewoon niet tegen als ze beschoten worden als ze TT willen halen. Mensen schieten, andere mensen zeiken. Moeten jullie ook maar zeiken op de mensen die lopen te schieten, in plaats van alleen op de mensen die zeiken.
MTA is juist een spel waarin je geraakt kunt worden. Als je dat een probleem vindt, dan speel je deze 2 hydra maps toch gewoon lekker niet. Hoef je ook niet te zeiken.

unit

Bericht door unit » 06 aug 2013, 20:57

Martini schreef:
Edwin schreef:Ja jullie moeten ook niet gaan zeiken op TNL. Sommige mensen kunnen er gewoon niet tegen als ze beschoten worden als ze TT willen halen. Mensen schieten, andere mensen zeiken. Moeten jullie ook maar zeiken op de mensen die lopen te schieten, in plaats van alleen op de mensen die zeiken.
MTA is juist een spel waarin je geraakt kunt worden. Als je dat een probleem vindt, dan speel je deze 2 hydra maps toch gewoon lekker niet. Hoef je ook niet te zeiken.
Precies, en niemand verbiedt het om een racemap niks te doen, anders dan in dm en dd.

vraag me trouwens af wie jou-1 heeft gegeven, het is gewoon een feit. Heb het dus gecorrigeerd :x

TwisterNederland
Fast and Furious
Fast and Furious
Xfire: TwisterNederland

Bericht door TwisterNederland » 06 aug 2013, 21:52

Martini schreef:
Freezzie schreef:
Gamesnert schreef: Was daar niet een of andere mta/gta hack voor nodig?

p.s. Waar slaat dat downvoten op TNL's z'n post btw op?
Hij is in een kinderachtige flamewar met Bikkel en dan gaat ie zo'n topic maken, en dan nog het toontje waarop. Als een kleuter die geen snoepje krijgt van mama.

Edit: En over jou in dat andere topic zal ik maar niet beginnen Freezzie, over kinderachtig gesproken.
Het punt wat ik wil maken is dat het die hydra maps een race zijn en geen DD en dat het dus behoorlijk krom is dat je anderen uit de lucht kunt schieten. Noem me maar kinderachtig en een kleuter.

Wrieh
Ekte Ekte G
Ekte Ekte G
Xfire: wrieh

Bericht door Wrieh » 06 aug 2013, 21:55

Vroeger in MTA Race werd je ook gewoon neergeknalt in dit soort maps. Deze map is in MTA:Race gemaakt, dus het lijkt me de bedoeling van de auteur dat er geschoten mag worden.

unit

Bericht door unit » 06 aug 2013, 22:05

Inderdaad. Net als dat er vroeger geen GM bestond.
Als deze map verwijderd wordt is pac al helemaal ,soft.

Wat is daarna de volgende stap?
Carhidr in dm, carhide in race? Dan is pac helemaal saai. Dan is pac helemaal vervreemd van gta ;race.

unit

Bericht door unit » 06 aug 2013, 22:06

Inderdaad. Net als dat er vroeger geen GM bestond.
Als deze map verwijderd wordt is pac al helemaal ,soft.

Wat is daarna de volgende stap?
Carhidr in dm, carhide in race? Dan is pac helemaal saai. Dan is pac helemaal vervreemd van gta ;race.

Bart
Gekke dippi
Gekke dippi
Xfire: kruders

Bericht door Bart » 06 aug 2013, 22:07

Deze discussie is al 10.000 x gevoert. Als je het een kutmap vind boeit je het ook niet of je er een tt op haalt dus boeit het je ook niet of je neer geschoten wordt of niet.
Verder hebben we ongeveer 500 maps waarvan sommigen deze 2 kut vinden, ga ff lekker 2 minuten alt tab of trollen of weet ik veel.
Verder vind ik dat downvoten weer is heel laag, toen was er is een voorstel om alleen nog maar upvotes te kunnen geven en geen downvotes meer, misschien toch is doorvoern?
Afbeelding

bamiebal

Bericht door bamiebal » 07 aug 2013, 01:03

dat down voten heb ik gedaan omdat dit topic nergens op slaat. en hydra races fucking awsome zijn imo ze moeten blijven zoals ze zijn.

Driv3R
Ekte Ekte G
Ekte Ekte G

Bericht door Driv3R » 07 aug 2013, 12:22

1 woord, "kansloos"

Plaats reactie