Verwijderen Hydra maps

Suggesties en opmerkingen kun je hier maken.
Martini

Re: Verwijderen Hydra maps

Bericht door Martini » 07 aug 2013, 15:56

Bart schreef:Verder vind ik dat downvoten weer is heel laag, toen was er is een voorstel om alleen nog maar upvotes te kunnen geven en geen downvotes meer, misschien toch is doorvoern?
Anoniem downvoten is wel lame ja, gebeurt te vaak. Opzich ben ik een voorstander van alleen upvotes.

OT: Misschien kwam ik er gisteren een beetje met 2 gestrekte benen in, maar ik blijf bij mijn punt: dit is MTA. Voor mij is het juist een uitdaging als ik zo'n map speel om, ondanks de raketten van anderen, te blijven leven en te finishen. Dat vind ík nou leuk. En er zijn 2 hydra maps waarbij dat kan. Bovendien: als iemand raketten op jou schiet, kun je toch met (ik meen) spatie zo'n afleidend ding laten zweven, zodat die bommen daarop ontploffen?

Martini

Bericht door Martini » 07 aug 2013, 15:57

Bart schreef:Verder vind ik dat downvoten weer is heel laag, toen was er is een voorstel om alleen nog maar upvotes te kunnen geven en geen downvotes meer, misschien toch is doorvoern?
Anoniem downvoten is wel lame ja, gebeurt te vaak. Opzich ben ik een voorstander van alleen upvotes.

OT: Misschien kwam ik er gisteren een beetje met 2 gestrekte benen in, maar ik blijf bij mijn punt: dit is MTA. Voor mij is het juist een uitdaging als ik zo'n map speel om, ondanks de raketten van anderen, te blijven leven en te finishen. Dat vind ík nou leuk. En er zijn 2 hydra maps waarbij dat kan. Bovendien: als iemand raketten op jou schiet, kun je toch met (ik meen) spatie zo'n afleidend ding laten zweven, zodat die bommen daarop ontploffen?

unit

Bericht door unit » 07 aug 2013, 16:01

Martini schreef:

dat klopt, dat kan met CTRL, spatie is voor auto-lock.

Als ik dit zo lees is er bijna niemand voor het deleten van de hydra-maps...
Ik deel al jullie meningen..
Volgensmij is het wel duidelijk zo.
- Het is de map
- Het is MTA:Race
- Er zijn weinig maps
- Je kan anti-raket dingen droppen
- Je kan ook gewoon freeroamen of afk zijn

Ilusion

Bericht door Ilusion » 07 aug 2013, 16:53

Je kunt flares afschieten met ik geloof alt.
Afbeelding

TwisterNederland
Fast and Furious
Fast and Furious
Xfire: TwisterNederland

Bericht door TwisterNederland » 07 aug 2013, 16:58

-WEG-
Laatst gewijzigd door TwisterNederland op 11 okt 2013, 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.

unit

Bericht door unit » 07 aug 2013, 17:19

TwisterNederland schreef:Maar die flares schiet je niet zo snel als raketten. Dus als iemand 3-4 raketten schiet vang je ze alsnog met je hydra.
edit: geef het even aan aangezien deze feit op het moment nog niet genoemd wordt.
''Deze feit'' ;) is niet heel erg van belang in dit hele geheel, TNL. Ik denk dat je de reacties van iedereen wel gelezen hebt, en hoe iedereen erover denkt.

Adjeee

Bericht door Adjeee » 08 aug 2013, 10:47

Martini schreef: Anoniem downvoten is wel lame ja, gebeurt te vaak. Opzich ben ik een voorstander van alleen upvotes.
We zitten hier verdomme niet op facebook he jongens. Downvoten moet gewoon een optie blijven.
Wat betreft dit topic ben ik blij dat we ons nog over nutteloze dingen druk maken.

TNL wil een tt halen op hydra map -> hij kan dit niet, want iemand schiet hem neer -> haal de map dan maar weg

Alsof er enkel racemaps in de server mogen zijn waar TNL de eerste tt kan halen. Ga gewoon even lekker koffie halen tijdens de hydramaps, wat een onzin dat je ze er af wilt hebben :roll:
kraay schreef: Nou moeten jullie laffe klootzakken ook gewoon jullie achterlijke tering bakkes dichthouden! Jullie hebben ook altijd wat te zeiken.. eerst moesten alle dubbele tt's weg want het was dit en het was dat, is er over gestemd en toen was t duidelijk. en dan heb je nu nog t lef om te zeggen dat ze daar moeten blijven staan? Kom maar is hierheen dan stamp ik al die dubbele tt's via je reet naar binnen!
gamesnert schreef:Not this immature bashfest screw-the-rules "I am right so fuck you all" kindergarten.

Bart
Gekke dippi
Gekke dippi
Xfire: kruders

Bericht door Bart » 08 aug 2013, 10:51

Adjeee schreef:
Martini schreef: Anoniem downvoten is wel lame ja, gebeurt te vaak. Opzich ben ik een voorstander van alleen upvotes.
TNL wil een tt halen op hydra map -> hij kan dit niet, want iemand schiet hem neer -> haal de map dan maar weg

Alsof er enkel racemaps in de server mogen zijn waar TNL de eerste tt kan halen. Ga gewoon even lekker koffie halen tijdens de hydramaps, wat een onzin dat je ze er af wilt hebben :roll:
Volgens mij is dat idd de gedachte van de meesten dus ik denk dat dit wel uitgesproken is.
Afbeelding

Et-win
Xfire: BCMascha

Bericht door Et-win » 08 aug 2013, 18:21

Adjeee schreef:We zitten hier verdomme niet op facebook he jongens. Downvoten moet gewoon een optie blijven.
[align=center]~Scripts~
Clan War System
[/align]

ziplet
Xfire: darky114

Bericht door ziplet » 09 aug 2013, 08:47

Hydra maps moeten gewoon blijven, gewoon alt+tab doen als je er niet tegen kan dat je word afgeknald.

Plaats reactie