Pika~ Aanvraag

Vraag hier je clanpakket aan.
Plaats reactie
Pika~Boy
Xfire: hebikniet

Pika~ Aanvraag

Bericht door Pika~Boy » 27 mei 2014, 15:27

Clannaam: PiKa
Leader van de clan: Pika~Boy
Hoe oud is de clan? ongeveer 3 maanden
Hoeveel leden heeft de clan? 5
Hoelang speelt de clan op Party and Co? de spelers spelen 4 maanden op PAC
Opmerkingen: :gamer: AlstuBlieft?

Padde
Skirre nigger
Skirre nigger

Re: Pika~ Aanvraag

Bericht door Padde » 27 mei 2014, 18:03

Hoe dom denk je dat we zijn, jullie spelen echt nog geen 3 maand als pika op PAC. 3 dagen komt eerder in de buurt
Afbeelding

Lukkie
Ekte Ekte G
Ekte Ekte G
Xfire: Lukkiebe

Bericht door Lukkie » 27 mei 2014, 19:13

Kan me igg ook niet herinneren dat Pika~ al 3 maand een actieve clan is :\
Afbeelding

Pika~Boy

Bericht door Pika~Boy » 28 mei 2014, 15:36

Snap ik Maar de clan bestond niet op Pac aangezien heel veel mensen ons Haatte en dan Pika dus vanaf het Begin een slechte reputatie hebben. vandaar dat we secret clan hadden dit waren onze namen: Boyke CryoGenic Yveltal Kai Selfie etc Heather en Sven hebben nog nooit op PAC gespeeld maar dat komt wel. Maar de spelers Kai en Boyke spelen al 4 maanden op PAC :D

Groetjes Boy

KAMIKAZE[BE]

Bericht door KAMIKAZE[BE] » 28 mei 2014, 17:56

Pika~Boy schreef:Snap ik Maar de clan bestond niet op Pac aangezien heel veel mensen ons Haatte...
Dit moet je ook echt schrijven bij een clanaanvraag
~

Pika~Boy

Bericht door Pika~Boy » 28 mei 2014, 18:48

Achjah je kan het beter meteen zeggen dan dat je het later alweer voor jezelf verknalt ;)

Lukkie
Ekte Ekte G
Ekte Ekte G
Xfire: Lukkiebe

Bericht door Lukkie » 28 mei 2014, 19:03

Zoals ik ingame al zei: De meeste leden van deze clan zijn tamelijk jong, en uit ervaring weten we dat die clans ofwel niet lang meegaan, ofwel voor problemen zorgen. Daardoor zal ik de clan nog geen clanpakket geven.
Afbeelding

Discopogo

Bericht door Discopogo » 28 mei 2014, 19:19

Beste πka's,

Ik zal jullie even een gratis tip geven, en onthoud: Ik geef niet vaak een gratis tip!

Het is niet slim om onzin te gaan verkopen bij een aanvraag voor een clanpakket, wat wel is gebeurd.
Jij zegt dat jullie gehaat werden, dan zou ik zeggen: wees vanaf het eerste moment dat jullie weer actief zijn eerlijk, en ga geen 'secret clan' maken, want daar schiet men niks mee op.

Bovendien speelt dit zich niet af in een James Bond film. Daarbij zeg je dat Kai en Boyke al 4 maanden op PaC spelen, maar dat maakt geen krent uit, want het gaat erom hoelang de clan zelf op PaC speelt.

En zoals Lukas al zei, de leden zijn redelijk jong. Jullie zullen het wel niet denken, maar men weet zeker dat deze clan niet lang zal bestaan. Aangezien er gemakkelijk ruzies, conflicten etc. ontstaan. Er worden hoogstwaarschijnlijk keuzes gemaakt die wellicht niet zijn besproken met het gehele team, en zodoende verlaat iemand weer de clan en heb je weer heibel.

Ik hoop dat men er wat aan heeft.
De eerste keer dat ik zo'n lapje tekst type, maar daar is het tenslotte vakantie voor.
Met dank aan de krentenbol die mij genoeg energie heeft geleverd om dit te typen.

Met vriendelijke groeten,

Afbeelding

De feestcommissie het vrolijke dondertje.
Afbeelding

Plaats reactie